Z eno besedo, ZELO! Ne glede na vrsto vaše storitve vam je verjetno najbolj pomembno pridobiti čim več potencialnih strank. Še pomembneje pa je, da pridobite čim več ljudi, ki jih vaša storitev vsaj malce zanima. E-poštni marketing je za to idealen!
Najprej seveda potrebujete bazo naslovov, na katere boste pošiljali svoje ponudbe in akcije. Najboljša baza email naslovov je tista, ki jo zberete sami, na svoji spletni strani ali trgovini. Tja ste namreč preko različnih oglaševalskih in drugih kanalov pripeljali potencialne stranke, ki se zanimajo za vašo storitev, te stranke pa so idealne za prejemanje vaših promocijskih sporočil. Konverzije pri pošiljanju na takšne baze naslovov so vsekakor mnogo višje od vseh ostalih.
Zakaj je e-poštni marketing danes tako zelo pomemben?
Vsekakor tudi zaradi tega, ker je poleg svoje izjemne učinkovitosti za vas popolnoma brezplačen. Seveda morate najprej vložiti precej dela in truda v zbiranje e-poštnih naslovov in grajenje primerne baze, a ta je potem vaša za vedno. E-poštne kampanje lahko zasnujete sami ali s pomočjo strokovnjaka za e-poštni marketing.
Dodajmo, da je potrebno naslove pobrati po veljavni zakonodaji in se držati GDPR-ja. Morda je v zadnjem času to postalo nekoliko bolj zahtevno, a se vam bo na koncu zagotovo splačalo. Če boste v zameno za veljaven e-poštni naslov ponudili dovolj mamljivo nagrado (e-knjigo, vodič, recept, …), bodo stranke precej lažje privolile v to, da jim občasno pošljete kakšno promocijsko sporočilo.
Vsi vsaj enkrat na dan pogledamo svoj e-poštni predal
Pametni mobilni telefon je ves čas v našem žepu, tu so še tablični računalniki in seveda prenosniki. Na vseh napravah imamo skorajda vsi nameščeno aplikacijo oziroma odjemalnik spletne pošte, v katerega nekajkrat na dan pokukamo. Tja prejemamo sporočila naših prijateljev, znancev, poslovnih partnerjev, sodelavcev in drugih.
Morda kdo misli, da so vsa promocijska sporočila v teh nabiralnikih nezaželena, a se ne bi mogel bolj zmotiti. Nekatera že, a veliko je takšnih, ki naročniku prinašajo zanimivosti in akcije, o katerih si dejansko želi biti obveščen. Če je e-poštni marketing zasnovan pravilno, potem si pošiljatelj lahko zagotovo obeta dober odziv. To pomeni malo (ali nič) odjavljenih naslovov in kar nekaj akcije v spletni trgovini oziroma storitvi, ki jo podjetnik promovira.
Uporabite e-poštni marketing v različnih korakih
Zelo pomembno je, da se e-poštnega marketinga lotite premišljeno in zanj pripravite pravo strategijo. Eno je pošiljanje reklamnih sporočil na celotno bazo, povsem nekaj drugega pa so prilagojena sporočila glede na stopnjo aktivnosti vašega uporabnika.
Vzemimo za primer, da ste svojo bazo kontaktov zgradili s pomočjo registracij na svoji spletni strani (naj bo spletna trgovina). Imate legalno pobrane e-poštne naslove, katerim lahko pošiljate svoja sporočila. Zelo pomembno je razdeliti te naslove glede na vedenje uporabnika in zasnovati različne vsebine za posamezne sklope teh naslovov.
Uporabniku, ki je v vaši spletni trgovini kupil nek izdelek, boste čez nekaj časa poslali promocijsko obvestilo o sorodnih izdelkih. Če se ne bo odločil za nakup, pa boste lahko v naslednjem obvestilu dodali kakšen popust. Uporabniku, ki se je pravkar registriral, boste seveda poslali povsem drugačno vsebino. Zahvalo za registracijo in splošno ponudbo ter morda dodali kakšno priročno darilce ob prvem nakupu. Saj veste, kako deluje človeška psiha: »Če mi nekaj ponujajo zastonj, sem že prihranil«.
Seveda je uporaba e-poštnega marketinga lahko zelo različna od podjetja do podjetja, a dejstvo ostaja. E-poštni marketing je izjemno pomemben člen poslovanja vsakega podjetja.
Comments are closed.