Zelenjava, bogata z vitaminom C

Znano je, da je vitamin C eden od najbolj pomembnih hranil za naše telo. Njegova ključna vloga je, da pomaga pri dvigovanju in ohranjanju odpornosti. Med drugimi velja za izjemno močan antioksidant, ki preprečuje prezgodnje staranje kože.

Zelenjava z vitaminom C

Vitamina C, ki ga veliko vsebuje zelena zelenjava, bi morali vsak dan užiti med 60 in 90 mg.

Zaradi vseh naštetih prednosti je izjemnega pomena, da zaužijemo zadostno količino C vitamina, ki ga najdemo predvsem v zelenjavi. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj sort zelenjave, kjer je skritega kar nekaj tega vitamina.

Zelenjava kot najboljši vir vitamina C

Strokovnjaki nam priporočajo, da vitamin C uživamo vsak dan, nekje od 60 mg do 90 mg. Še posebej in tudi v večjih količinah bi ga morale uživati osebe, ki so pogosto v stresnih situacijah, kadilci, nosečnice in matere v času dojenja ter alkoholiki. Največ tovrstnega vitamina bomo zagotovo našli v zelenjavi in sadju.

Zelenjava lahko vsebuje večjo količino vitamina C. Količina je odvisna predvsem od vrste zelenjave. Veliko vitamina C je prisotnega v zeleni, prav tako ga je veliko v koprivah, peteršilju, beli metliki, papriki, brokoliju, ohrovtu, čemažu, zelju, špinači, timijanu, kolerabi, kislem zelju, krompirju, pa tudi v kapucinkah ter hmeljevih poganjkih.

Zelena

Ena izmed zelenjavnih vrtnin, ki vsebuje veliko količino vitamina C, je tudi zelena.

V vseh naštetih vrstah zelenjave je prisotna nadpovprečna količina C vitamina. Strokovnjaki pri tem opozarjajo, da če tovrstno zelenjavo dodatno toplotno obdelamo, moramo vedeti, da se bo količina C vitamina vsaj za četrtino zmanjšala.

Vitamin C vsebuje tudi sadje

Čeprav smo v ospredje postavili zelenjavo, mimo sadja vsekakor ne moremo. Največ vitamina C najdemo v naslednjih oblikah sadja: papaja, jagode, citrusi in kivi, acerola, šipkovi plodovi, plodovi rakitovca in jerebika.

Če torej želimo okrepiti naš imunski sistem, potem je najbolje, da prav vsak dan uživamo velike količine sadja in zelenjave, ki so bogate z vitaminom C. Posegamo lahko po taki zelenjavi, ki je enostavno dostopna, na primer brokoli, ohrovt, paprika ter podobno. Najbolje je, da jo pridelamo sami ali jo kupimo pri trgovcu, za katerega vemo, da je kakovosten.

S klikom na eno izmed spodnjih ikon lahko prispevek deliš tudi s prijatelji!

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja