Vse več je podjetij, ki se odločijo za pošiljanje novic, s katerimi želijo svoje stranke informirati o najrazličnejših zanimivostih in novostih. Včasih so si pošiljanje novic lahko privoščila zgolj večja podjetja, ki so lahko dejansko vlagala v tisk in pošiljala zainteresiranim tiskovine, splet pa je to precej spremenil.
Pošiljanje novic je postalo precej enostavno, predvsem pa tudi zelo poceni, saj jih lahko dostavljamo kar v nabiralnik za elektronsko pošto. To pomeni, da si lahko tovrsten newsletter privošči skorajda vsakdo, še posebej, če se pri tem odloči za ponudnika email marketinga, ki s svojim sistemom celoten proces še kako olajša. Vas zanima več o pošiljanju novic? Preberite si 5 nasvetov, ki vam bodo zagotovo pomagali pri izboljšanju rezultatov.
1. Za pošiljanje novic potrebujete v prvi fazi bazo elektronskih naslovov, na katere boste poslali svoje novičke. Če ste že dolgo v poslu, potem ste verjetno naslove že pridobivali na različne načine – na primer z registracijo in potrditvijo obveščanja na spletni strani, ob nakupu v fizični trgovini, preko raznih nagradnih iger in tako naprej. Pri bazi naslovov vsekakor ni pomembno, da je ta kar največja, temveč da je kakovostna. Če so vam ljudje zaupali svoj naslov zato, ker ste v nagradni igri ponujali telefone, se bo za sodelovanje odločil marsikdo, ki ga vaša ponudba dejansko sploh ne zanima. Potrudite se torej pridobiti kakovostno bazo, pa tudi, če morate zato sami na teren.
2. Pošiljanje novic v imenu »Info« pošiljatelja ter z naslovom vsebine »Novice« vam ne more obroditi sadov. Kot pošiljatelja navedite blagovno znamko ali podjetje, v imenu katerega bodo novice prihajale. Prav tako za pošiljanje novic vsakič izberite naslov, ki bo že v nabiralniku videti zanimiv in bo uporabnika prepričal, da klikne nanj ter pošto odpre.
3. Pošiljanje novic naj bo zmerno, tudi v primeru, da imate dejansko skoraj vsak dan kak nov proizvod, ki bi ga želeli ponuditi. Zakaj? Ker se vas bodo prejemniki sicer naveličali. Kar pomislite, koliko e-mailov od različnih ponudnikov bonov oziroma skupinskih nakupov prejmete vsak dan in koliko jih dejansko odprete.
4. Da bo pošiljanje novic doseglo svoj namen, ponudite kakovostno vsebino. Nikoli ne pošiljajte zgolj svoje prodajne ponudbe, temveč vedno tudi dodatno vsebino, ki bo pritegnila k branju, na primer kak članek z zanimivimi nasveti. Tako bodo novice bolj brane in bolj dobrodošle.
5. Da se bodo tisti, ki se odločijo za prejemanje vaših novic, počutili bolj posebne (kar imajo vsi radi), jim vedno ponudite posebno ponudbo. Pošiljanje novic naj ne ozavešča le o akcijah, ki so na voljo vsem, temveč tudi o tistih, ki so na voljo zgolj prejemnikom novic – nenazadnje jih boste tako dobili še več.
Comments are closed.